Klarna Checkout

Follow Me on Pinterest
Produkter   » FAQ
FAQ

Jag har beställt och är i kassan men kommer inte vidare till betalningsalternativen--hur gör jag?
Är "valt fraktsätt" ifyllt? Om inte, kryssa i alternativet "Markera här för gratis frakt inom Sverige med posten eller DHL". Den måste vara markerad för att betalsätten ska visas. Hjälper inte detta-testa med att byta till webläsaren Chrome istället för Explorer om det är den Du använt.

Det ligger ingen vara i kundkorgen när jag kommer till kassan trots att jag tryckt på "lägg i vagnen"--vad är det för fel?
Har Du angett antal? Du måste skriva i antal med siffror i den lilla rutan annars läggs varan inte till. Eller trycka på "köp"-knappen i första bilden. 

Jag kan eller vill inte betala med mitt bankkort--hur gör jag?
Har Du kortet öppet för internetbetalningar? Om inte; öppna det via Din internetbank eller välj Klarna-faktura. 

Hur snart kommer mitt paket?
Efter att Du lagt Din beställning tar det 3 dagar till 1 vecka innan Du kan hämta ut Ditt paket på Din närmsta DHL servicepoint eller postkontor. Mindre paket får Du hem i Din brevlåda direkt. Med reservation för att en vara kan ta slut, men vi gör vårt bästa för att Du ska få Din vara så snabbt som möjligt.

Kostar frakten något?
Nej, vi skickar alltid fraktfritt inom Sverige.

Jag vill skicka tillbaka varan--hur gör jag?
Du kontaktar kundtjänst på info@tantochfarbror.se inom 14 dagar från det Du fick varan och meddelar att Du vill returnera den. Du behöver inte uppge någon anledning, men varan ska förstås vara oanvänd och tags/lappar ska sitta kvar på väskan.

Kostar returfrakten något?
Ja,den får Du betala själv men vi tipsar Dig om det billigaste fraktsättet. Portot brukar kosta ca 50-150kr beroende på fraktsätt och storlek på returen. Det Du behöver göra är att kontakta Kundtjänst via mail info@tantochfarbror.se så att vi kan komma överens om retursätt.

Får jag pengarna tillbaka om jag vill returnera en vara?
Det får Du givetvis. Eller tillgodokvitto eller byte om Du föredrar det--men det är alltid Du som avgör vilket Du vill ha.

Hur lång är ånger/returrätten?
Den är 14 dagar från det att Du mottagit och kvitterat ut Din vara.Men varan ska vara oanvänd och ha tags/lappar kvar och helst skickas tillbaka i den förpackning Du fick den i.

Ska jag betala Klarnafakturan innan jag fått varan?
Nej, det behövder Du inte. Du kan i lugn och ro titta och bestämma Dig hemma när varan kommit och betalar den först när Du bestämt Dig men enligt förfallodatum som står på fakturan Du får via mail.


Hur ska jag sköta min väska eller plånbok?
Vi brukar alltid skicka med en skötselanvisning när Du får Din produkt, men skulle Du ha tappat bort den kan Du hitta information på aunts&uncles tyska hemsida under länken http://www.auntsanduncles.de/index.php?f_categoryId=58 Där kan Du välja om Du vill ha informationen på tyska eller engelska genom att välja DE (tyska) EN (engelska) på ikonerna uppe i högra hörnet.

Har Du frågor som Du inte hittar svar på eller tycker det verkar krångligt--maila oss på Kundtjänst info@tantochfarbror.se så hjälper vi gärna till! Eller ring oss på 070- 56 01 522. Vi svarar så fort vi kan, men tala gärna in ett meddelande på telefonsvar om Du inte skulle nå oss--då ringer vi upp!